Punct ochit, punct Adăugat în Coș!
Știi momentul când faci o achiziție rapidă pentru că e la superpret? Ai găsit cel mai bun preț la un aparat pe care îl are și vecinul. Poate nu era întocmai planificată achiziția, dar oferta era de nerefuzat. Ești în culmea fericirii că ești cu 1 punct peste vecinul care a cheltuit mai mult pe același aparat.
Știi bine că a fost momentul tău!
Studiile arată că atunci când ești foarte fericit așteptările sunt la nivel înalt. Fie că iți dorești o mașină nouă și ajungi să o ai, fie că iți dorești un apartament nou sau chiar un umidificator. Mai fericit decât în momentul în care în sfârșit le ai, nu ai când să mai fii. După aceea, doar în jos se poate îndreptă graficul.
Ce le spun eu clienților pentru a se bucura de achizițiile făcute, pe termen lung?
Să recunoaștem, cu toții ne-am dori să fim apreciați pentru momentele noastre de sclipire. Mai ales când reușim să facem o economie la bugetul familiei. Mai mult, e o achiziție utilă care aduce un plus de confort întregii familii. Dar, după ce în sfârșit ajunge comanda prin curier, încep gândurile!
Să iți dau câteva exemple de griji care apar în rândul clienților mei – cei care au reușit să-și achiziționeze un umidificator de aer VENTA.
- Unde îl pun? Stiu că l-au luat pentru un dormitor/living dar parca nu îi văd locul perfect niciunde. Sigur că nu exista locul perfect, pentru că te-ai obișnuit să nu îl ai. Primul instinct e să-l ascunzi pe undeva, dar iți dai seama că nu își mai face treaba daca îl tii pitit. Singura varianta e să-i asiguri un loc binemeritat. Vei vedea că e mai util decât orice scaun pe care îți arunci hainele sau orice boxă pe care n-ai mai aprins-o de pe vremea când nu aveai copii. Daca ai rezolvat asta, vine următoarea!
- Necesita atenție?! Vezi că ai umiditatea de 30% și trebuie să-l pui la treaba să ajungă până la 50-55% pentru a avea un aer optim. Umpli rezervorul cu apă iar a doua zi, apare pe aparat Water (Are nevoie de apă). Gandidu-te că ai pus poate 10l de apa și s-a dus tot, inevitabil, te întrebi.. unde? Ei bine aici intervine consultantul pentru a te liniști. Într-adevăr această tehnologie pe care o folosește VENTA este una naturală și nu umidifică doar aerul interior așa cum fac celelalte dispozitive, ci umidifică toate obiectele, pardoseala și elementele naturale din încăpere. Nu ne dam seama câtă nevoie de apă avem! E bine să te aștepți că în primele 2 săptămâni s-ar putea să fie nevoie să pui zilnic apa în umidificator pentru a satura toate elementele cu umiditatea necesară. Atingând umiditatea, aparatul doar menține. După aceasta perioadă, exista situații când se pune apă chiar o data la 7 zile. Dacă am trecut și de grija acesta.. să vedem ce ne mai așteptă!
- Folosește consumabile!!! După ce că tii cont de o grămadă de lucruri, a mai venit și aparatul cu recomandările de consumabile. Instictual, când auzi consumabile, auzi bani scurgandu-se permanent o dată cu achiziția. Ceea ce, iar, crește durerea. Dar, e ca atunci când iți speli farfuria după ce mănânci. Capsula/detergentul se numesc tot consumabile. Dar știi motivul pentru care asiguri aceste consumabile și devine digerabil! Că să păstrezi farfuria cât mai mult timp, să poți în continuare mânca din ea. În cazul umidificatoarelor VENTA avem aditiv/disc igienic care decalcifiază și dedurizează apa pusă în aparat. Sunt clienți care nu folosesc aceste consumabile și renunță la aparat după un an căci se îmbâcsește, sunt clienți care folosesc, și de 15 ani se bucură de aceleași aparate.
Acestea sunt câteva dintre gândurile care iți pot diminua fericirea. Dar, când ești pregătit, asumat și informat, nu încape loc de griji superficiale.
Acum că știi cum să te pregătești, nu rămâne decât să te bucuri pentru momentul tău!