WhatsApp chat

Politica de retur

Politicile noastre comerciale de retur ale SC Life Art Distributie SRL respectă întru totul cerințele legale în vigoare.

Politica de retur DOAR pentru PERSOANE FIZICE și DOAR pentru COMENZILE LA DISTANȚĂ (online, telefonic, e-mail):

* Produsele se pot returna în termen de 14 zile de la data primirii acestora – doar de către persoanele fizice și doar pentru comenzile la distanță.
* Persoanele juridice NU beneficiază de drept de retur conform OUG 34/2014.
* Plata transportului pentru returul produselor se va face de către client/consumator conform art.14 alin 2 OUG 34/2014.
* Produsul trebuie sa fie returnat în aceeași stare în care a fost livrat, împreună cu factura fiscală (sau o copie a acesteia) și cu toate documentele, certificatele, etichetele și accesoriile care l-au însoțit;
* Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri sau au un grad avansat de uzură.
* Returnarea se face numai pe baza unei cereri de returnare scrisă, datată și semnată de către cumpărător și trimisă pe email la office@lifeart.ro sau prin curier la sediul firmei Life Art Distributie SRL din Șoseaua Ciorogîrlei 190A, Sat Bîcu, Com. Joița, Jud. Giurgiu 087151.
* Vă rugăm să ne furnizati contul bancar (IBAN) în lei în care doriți să vă restituim contravaloarea produsului returnat.
* Drepturile legale de retur ale consumatorului le găsiți în conținutul OUG 34/2014.

Pași necesari pentru retur:

* Pas 1. Trimiteți o cerere de retur scrisă pe adresa de e-mail: office@lifeart.ro
* Pas 2. Pregătiți cu mare grijă produsele pentru retur – astfel încât produsele să fie returnate în aceeași stare în care le-ați primit.
* Pas 3. Trimiteți produsele prin curier sau aduceți-le dvs. personal la sediul nostru. ( SC Life Art Distributie SRL, Șoseaua Ciorogîrlei 190A, Sat Bîcu, Com. Joița, Jud. Giurgiu 087151)
* Pas 4. După primirea produselor acestea vor fi supuse unei evaluări tehnice pentru identificarea eventualelor modificări fizice, lovituri, zgârieturi, etc.
* Pas 5. După analizarea produselor de către echipa tehnică, veți fi informat de starea acestora.
* Pas 6. Dacă produsele respectă criteriile prezentate mai sus veți primi contravaloarea returului în contul IBAN furnizat în maxim 30 de zile.

NU beneficiază de dreptul de retur:

* Achizițiile făcute în incinta magazinului Life Art Distribuție SRL sau în situațiile în care clientul este prezent în momentul achiziției.
* Produsele identice desigilate în cazul achiziționării mai multor bucăți (ex.: dacă comandați 4 produse identice și doriți să returnați întreaga comandă, vă rugăm desigilați/testați doar unul dintre ele, păstrând restul de produse nedesfăcute, în ambalajul original).
* Persoanele juridice NU au drept de retur indiferent de modalitatea de achiziție (comandă online, livrare sau ridicare din magazin) conform OUG 34/2014.
* Comenzile la distanță realizate sub orice formă (on-line, telefonic, folosind e-mailul, etc.) care se finalizează cu ridicarea de către client (sau de către orice altă persoană care îl reprezintă pe acesta) a produselor de la sediul Life Art Distribuție SRL NU beneficiază de drept de retur.

Produse neconforme/ambalaje deteriorate:
* Pentru produsele achiziționate din magazin sau online care prezintă defecte în momentul livrării (recepției), clientul trebuie să notifice în scris Life Art Distribuție SRL în termen de maxim 48 de ore de la livrarea produsului.
* Orice sesizare ulterioară va fi procesată conform prevederilor garanției.
* Pentru coletele care prezintă deteriorări vizibile ale ambalajului la livrarea prin curier, vă recomandăm să refuzați primirea lor.
* Pentru a se evita neînțelegerile, coletul va fi fotografiat de către client și va întocmi împreună cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal în care se va specifica starea coletului.

Sasfesigned seal